Lördag kväll :)


 Fayya häääääääääär

Den här killen har blivit galen i en av mina vänner , jag har gett han värsta förhoppningarna, igår köpte han en shot kanna till mig och jag shottade 13 ggr... vad de är inte varje dag de här händer för mig ! jag blev så exalterad så att jag hällde de i ett helt glas o tog de som en vanlig drink. De där i utbyte mot min kompis haahah får mess som typ : Du ska veta att du heter Bästa i min mobil., lägg in ett gott ord åt mej. Nu är han typ lycklig och förväntar sig giftermål. Han hade planer om att få hem henne igår kväll men när vi gick av taxin så förstörde jag hans liv o tvinga han med mig att följa mig till min dörr och där försvann hon och börja gå... stackarn typ lekte som "Men hon då? jag följer henne istället jag bor där med" , jag visade 0,03 sekunders sympati men drog med han ändå.

Jag har en känsla av att han inte kommer ge upp.. Han typ skrek i Jag SKA få hem henne och jag ska slicka hela hennes kropp, kolla hennes lårrrrrr!, hon är min.
En kille dansa me henne så fick han utbrott  o bad killen gå ifrån dansgolvet typ. Har sagt att han har en lovande chans och att hon oxo har ett öga för honom HAHA de här ska bli så kul för hon typ äcklas av han....
och förresten han bet hennes lår i klubben när hon satt from nowhere...

Ni som sett honom kommer känna igen honom på bilden :p om ni inte känner igen tyvärr de är inga namedroppings here.

P.S 40 läsare första dygnet not bad Hajen&Faisa! D.S

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hahahahahahaha OMG!!!

2008-12-08 @ 08:10:17
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: Anonym

typ en självporträtt på han HAHAAHHA

2008-12-08 @ 13:54:27
Postat av: Anonym

your sick.

2008-12-08 @ 17:43:07
Postat av: Anonym

undra vem av dina venner

2008-12-08 @ 17:44:11
Postat av: Fayya

anonym - jag vet :/ ..



anonym - de kommer du aldrig läsa här ändå

2008-12-08 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0