lördagkväll part 2

Hajen här, igår så var jag på en s.k smid fest. Hade värsta förhoppningarna när jag kom dit. Tänkte typ, yees inga invandrare på festen. Men det visade sig istället att den sög. Ingen hade någon rythm känsla. Deras dans gick ut på att åla sig upp och ner samt skrika WHOOOOOOOOO. De flesta tjejer cirka 70& av de som var på festen var så PACKADE att de inte ens visste vad de gjorde. Dom slängde sig gång på gång  efter olika killar i hopp om att få ett fylle strul. Vilket killarna självklart utnyttjade. Man såg klänningar åka upp, par ramla på golvet och andra smyga i väg bakom matsalen. Hahahhaah fick mig ett gott skratt! Ska inte snacka dåligt om alla, det var normala människor på festen, som gjorde min kväll lyckad. Vi dansade till techno och en massa annat som I kissed a girl. Kvällen slutade med att jag och Golli fick promenera ända till Fröslunda från Slottskolan, det var iallfall tur att vi fick med oss ett roligt sällskap till stan. 

Så nu har jag inget mer att skriva, folk behöver ej ta åt sig av detta inlägg menar inte  alla, och de som tar åt sig gör det nog av en anledning.

//Hajen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha det var exakt så .

2008-12-08 @ 15:18:07
Postat av: Anonym

hahahaha, SMID tror att dom är något. deras fester suger. Killarna som ska vara ''coola'' går runt med sina x-cider och dricker. hahaha.

Dom är såå patetiska, alla har sex med varandra . haha. palla

2008-12-14 @ 23:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0